مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-11ورزشي

جام کنفدراسیون والیبال آسیا | شکست جوانان ایران مقابل بحرین


تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل سایت فدارسیون والیبال ، مرحله دوم مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از امروز (پنج شنبه 20 مرداد) با مسابقه ایران و بحرین در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم که برای کسب تجربه در این رقابت ها شرکت کردند، در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند.

ملی پوشان جوان ایران در ست سوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و چهارم نتیجه مسابقه را با امتیازهای 25 بر16، 25 بر 19 و 25 بر 18 به حریف بزرگسال و با تجربه خود واگذار کردند.

در ست اول تیم ایران بازی را با ترکیب عرشیا به نژاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری،پ وریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

از همان ابتدای ست این بحرینی ها بودند که با سرویس ها و دفاع خوب ابتکار عمل را از بازیکنان جوان ایران گرفتند.

پس از آن مومنی مقدم دست به چند تعویض برای تغییر نتیجه زد اما بحرینی های باتجربه بازی خوب و با کیفیت خود را تا پایان ست ادامه دادند و این ست با نتیجه 25 بر 16 به سود بحرین به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام کنفدراسیون والیبال آسیا | شکست جوانان ایران مقابل بحرین

جام کنفدراسیون والیبال آسیا | شکست جوانان ایران مقابل بحرین